نتیجه و ویدیو خلاصه بازی لیورپول و وستهم در لیگ برتر انگلیس | تداوم ناکامی‌های کلوپ تاریخ و ساعت بازی تیم ملی فوتسال ایران و تایلند در فینال جام ملت‌های آسیا | گام آخر راهیابی فصیحی به لیگ الماس پیشنهاد ۸۰ میلیاردی استقلال به یاسین سلمانی! مدال طلای تیراندازی جهان بر گردن یک مشهدی + ویدئو با مقصران حادثه استخر هاشمی‌نژاد برخورد می‌کنیم مهدی قایدی به استقلال برنمی‌گردد| حضور در اروپا صحت ندارد پرسپولیس ناراضی از سازمان لیگ تردید پرسپولیسی‌ها برای جذب قلی‌زاده استقلالی سابق پرسپولیسی نمی‌شود وام‌های باشگاه، پرسپولیس را زیان‌ده کرد تغییرات مدیریتی در پرسپولیس منتفی شد فینال را قبل از فینال بردیم| یک ایران منتظر قهرمانی فوتسال به دین اسلام خوش آمدی آقای مورایس کارمندان و تیم های پایه پرسپولیس منتظر پول سورپرایز مورایس برای هواداران سپاهان: مسلمان شدم! عبدالکریم گلر پرسپولیس را راهی بیمارستان کرد بیرانوند دوشنبه تصمیم می گیرد احتمال حضور گل محمدی مقابل استقلال
سرخط خبرها

یخچالی: مصدومیتم مقابل سوریه ناشی از اتفاق ۲ سال گذشته بود| جای نگرانی نیست

  • کد خبر: ۱۱۶۰۵۴
  • ۱۶ تير ۱۴۰۱ - ۱۸:۰۹
یخچالی: مصدومیتم مقابل سوریه ناشی از اتفاق ۲ سال گذشته بود| جای نگرانی نیست
گارد تیم ملی بسکتبال کشورمان گفت: با وجود کادر پزشکی تیم ملی، این مساله به زودی حل خواهد شد و من دوباره برای تیم ملی بازی خواهم کرد.

گروه ورزش/شهرآرانیوز، بهنام یخچالی بازیکن تیم ملی بسکتبال کشورمان پس از پیروزی تیم ملی برابر سوریه گفت: در ابتدا باید بگویم از بردی که برابر سوریه به دست آوردیم خوشحالم. همان طور که دیدید در این بازی مصدوم شدم که می‌خواهم در مورد آن صحبت کنم، ۲ سال پیش مصدومیتی برای من در آلمان به وجود آمد که بعد از عمل، دامنه حرکتی مچ پای من کم شد.
گارد تیم ملی در ادامه پیرامون مصدومیت بدموقع خود عنوان داشت: در بازی با سوریه در همان منطقه دچار مصدمیت جزئی شدم. مهم بردن بازی برای ما بود و با وجود کادر پزشکی تیم ملی، این مساله به زودی حل خواهد شد و من دوباره برای تیم ملی بازی خواهم کرد. جای نگرانی نیست و برای تیم ملی به میدان خواهم رفت.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->